.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز(چهارشنبه ۵ بهمن) آغاز می‌شود.


به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ۱۵بهمن ادامه دارد گفت: ثبت نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.azmoon.org صورت می گیرد.
مهرادفر افزود: هزینه ثبت نام در دوره‌ های کارشناسی ارشد با آزمون۳۳ هزار تومان و هزینه ثبت نام در دوره‌های بدون آزمون۱۰هزار تومان است.
وی با بیان اینکه داوطلبان به دو روش می‌توانند هزینه ثبت نام را بپردازند گفت: داوطلبان می‌توانند با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از طریق پایگاه اینترنتی یاد شده هزینه ثبت نام را پرداخت و کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند.
مهرادفر افزود: همچنین داوطلبان می توانند از طریق خودپردازهای بانک ملی در سراسر کشور برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام، اقدام کنند.
وی اضافه کرد: شرایط پذیرش داوطلبان در دوره ‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این آزمون، مواد و ضرایب دروس امتحانی، رشته‌ ها و گرایش‌های مختلف در مجموعه امتحانی تجمیع شده است و داوطلبان مستقل از گرایش انتخابی ، به مجموع سؤالات یکسان پاسخ خواهند داد.
وی افزود: عناوین مجموعه‌ های امتحانی، مواد و ضرایب دروس این آزمون در پایگاه اینترنتی به نشانی www.azmoon.net درج شده است.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این آزمون ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.